Pages

Wednesday 20 June 2012

Peter Pan

koram penah tgk cerita Peter Pan tak ? mesti lah pernah sbb cerita tuh cerita dongeng . *aku suka cerita cindarella* first time aku tengok cerita tuh masa aku form3 . di tv2 . sampaikan aku ponteng class tambahan semata-II nak tengok Peter Pan . (koram jangan jadikk macam aku sudaa) ade ke pulak Peter Pan neh sampai bole masuk dalam mimpi aku ? biar betik ? aku cerita kat kawan aku, tapi dia pon alami benda yang sama . kehkehkeh ~ kitorang gelak sesama >_<

tengok punya tengok best jugak cerita neh . Peter Pan cute tau ! macam NORA DANISH ~ *kakak aku tuu* koram tak caiye ek dia seiras dengan NORA DANISH ? kalau koram tak caiyer, jom kita pegi kat youtube tgk cerita tuh .
kalau koram malas nak tggu ia loading, download jer cerita tuh . kan senang . 

aku nak share siked biodata Peter Pan kat koram . jom baca !


Nama : Jeremy Robert Myron Sumpter


Tarikh Lahir : 5 Januari 1989


Tempat Lahir : Monterey, California, USA


Warganegara : Amerika


aku rindukan Peter Pan !

2 comments:

Effa Nadia said...

Kak Meyraa , boleh Effa edit blog Kak Meyraa ? Lagipun Effa tengah bosan ni . Tak taw la nape tibe2 mood dtg nak tanye cm ni kat Kak Meyraa .

CikMeyraa said...

betol ke ney ?